РУШЕЊЕ ПАРКИНГА КОД ЕКОНОМСКОГ УВОД У РАДОВЕ НА ТУНЕЛУ?

РУШЕЊЕ ПАРКИНГА КОД ЕКОНОМСКОГ УВОД У РАДОВЕ НА ТУНЕЛУ

Радови на изградњи тунела које су из града најавили за фебруар, могли би ипак да почну крајем маја у завршници предизборне кампање Фото: Београдске.рс

ЈКП Паркинг сервис Београд расписао је тендер за демонтажу и транспорт монтажно-демонтажног паркиралишта типа фаст парк „Каменичка“ у улици Карађорђевој.

Тендером је предвиђена демонтажа и транспорт демонтираних елемената у Међународни терминал Блок 43, пише еКапија.

Укупна површина Фаст парк конструкције за демонтажу износи 990 метара квадратних осовинске модуларне конструкције.

Тендер је отворен до 23. априла.

Овај објекат се налази на улазу у планирани тунел испод центра Београда.

Паркинг који ће бити демонтиран Фото: Беоинфо


Према последњој најави главног градског урбанисте Марка Стојчића за Блиц, радови на изградњи тунела би требало да крену крајем маја. Како је Стојчић истакао, почеће се од Деспота Стефана.

„Тај тунел је дуг око два километра и његова је улога да саобраћај са Новог Београда, који иде ка Палилули, Звездари и мостовима преко Дунава, усмери испод земље и да немамо транзитни саобраћај у центру града и ту ће се осетити једна петина ослобођења саобраћаја, који ствара гужве у граду“, уверава Стојчић.

ЕКСПРОПРИЈАЦИЈА НАЈВИШЕ ,,КОЧИЛА“ РАДОВЕ

Председник Привременог органа Александар Шапић изјавио је пред крај прошле године да је дошло до измене у плану за тунел, тако да се смањи број објеката неопходних за рушење на траси.

Ново решење са укопаним порталом испод Улице Гаврила Принципа Фото: Беоинфо

„Експропријација је била највећи проблем, али смо успели значајно да смањимо број објеката који би требало да прођу кроз ту процедуру. Суштински, Улицу Гаврила Принципа нећемо да померамо, ићи ће се испод ње, тунел ће бити дужине око два километра и излазиће у Булевар деспота Стефана. Тако мењамо саобраћајну архитектуру града“, поручио је Александар Шапић.

Шапић је прошле године назвао пројекат изградње новог моста на Сави и тунела у његовом продужетку ,,малим метроом“ због ефеката које ће имати на саобраћај у ширем центру Београда.

Екапија, Блиц, Београдске.рс, Беоинфо

ПРЕПОРУЧУЈЕМО ДА ПРОЧИТАТЕ

0 0 гласови
Гласање за чланке
Региструј се
Обавести о
guest

0 Коментари
Уграђене повратне информације
Погледај све коментаре
0
Волели бисмо да чујемо ваше мишљење, испод текста можете да пошаљете коментар.x